Friday, September 12, 2008

对一直以来都有浏览我的blog的朋友说声抱歉!
我的老毛病又来了,总是不由自主的让自己松懈及懒散下来。
每次上网都会在脑海里闪过:* 我好像有个blog?!?
但是每次都不知道该写些什么。
本人没有写日记的习惯!

最近发生了很多不愉快的东西。
反省自己!
不太感性的我,真的觉得自己蛮无情、很冷漠。
平常的我都不会无端端的笑,可能这样总让人觉得jimmy很“串”!
其实私底下的我,和要好的朋友或比较认识的朋友都会爱开玩笑,还很无厘头。
我应该做回自己还是去取悦人家?

1 comment:

redpepper said...

Well, I always think there is a difference between being yourself, and doing the right thing. Often we are told to,' just be yourself,if people can't accept it, screw them!'

Yes...but i think we must ask ourselves, 'is what i'm doing right? if being 'who i am' means being rude, narscistic, inconsiderate, egoistic,selfish, etc...then we can't just go on being 'ourselves', can we?

No matter what happened darling, it lies in the past. You always have a home to return to. I'm glad you're home.